May 8, 2012

Kenapa Harga Premium Beautiful Mahal???

Sihat-Cantik2u Crew ada banyak menerima email dan panggilan telefon yang bertanyakan berkenaan harga Korset Premium Beautiful ini. Banyak mengatakan set Premium Beautiful ini mahal harganya..
Baiklah di sini Sihat-Cantik2u Crew akan menjelaskan kenapa, mengapa harga boleh mencapai sedemikian


Sebelum kita bercerita panjang mengenai harga PB ini, mari kita baca satu kisah di negeri arab pada suatu masa dahulu dimana terdapat sebuah kapal dagang yang belayar dari satu negeri ke negeri yang lain untuk berniaga. Dalam pelayarannya, kapal tersebut terpaksa berlabuh di sebuah negeri kerana mengalami kerosakan. Kerosakan ini menyebabkan kapal tidak dapat belayar selama 3 hari dan pemilik kapal menanggung kerugian akibat akiviti perniagaan yang tidak dapat dijalankan.

Sudah hampir 15 orang mekanik yang dipanggil untuk membetulkan kerosakan tersebut namun GAGAL. Tiba pada satu masa, datang seorang mekanik yang menawarkan diri untuk memperbaiki masalah yang dihadapi oleh kapal tersebut. Mekanik itu bertanya kepada pemilik kapal, berapa yang kamu sanggup membayar sekiranya masalah kerosakan ini dapat dibaiki. Pemilik kapal menawarkan 1000 dirham.

Selepas bersetuju, mekanik tersebut naik di atas kapal dan menukar 1 skru dan mengetatkannya kembali. Kapal tersebut kembali pulih dan bersedia untuk belayar kembali. Mekanik tersebut pun meminta upah seperti yang ditawarkan tadi. Pemilik kapal pun berkata" Kamu hanya menukar 1 skru  dan mengetatnya kembali, dan saya terpaksa membayar kamu upah 1000 dirham??" .Mekanik itu pun memberitahu, harga upahnya bukanlah pada harga skru tersebut, tetapi adalah pada PENGALAMAN DAN KEPAKARAN mekanik tersebut menyelesaikan memilih skru yang sesuai untuk membolehkan kerosakkan pada kapal tersebut dapat dipulihkan.

Jadi samalah pada Premium Beautiful ini. Pihak Syarikat telah membelanjakan sejumlah wang bagi mereka pakaian dalam corset ini secara teliti iaitu mengikut perincian susuk tubuh wanita. Bermula dari atas sehingga lah kebahagian kaki. Setiap kajian yang dibuat, membolehkan si pemakai akan merasai perbezaan SEBELUM dan SELEPAS memakainya. Sudah banyak testimoni yang berjaya dilahirkan melalui Premium Beautiful ini, seperti kes slip disk, menguruskan badan, shapekan kembali  badan yang dah offshape dan byk lagi.

Premium Beautiful ini mendapat pengiktirafan SUPERBRAND dan mendapat 3 PENGIKTIRAFAN dari badan2 TULANG DUNIA iaitu Amerika, Canada dan Quebec

Bagi menjaga reputasi Premium Beautiful ini sepanjang masa, Pihak Syarikat bersetuju untuk memberi warantty SEUMUR HIDUP kepada pembeli Premium Beautiful ini dan kos kerosakan yang dihadapi ditanggung oleh pihak syarikat. Pendek kata FOC shj kalu nak repair PB ini.

Jadi apa tunggu lagi , tempahlah 1 set Premium Beautiful anda HARI INI, kerana setiap saat yang berlalu tanpa Premium Beautiful dibadan adalah satu KERUGIAN.
Semoga entry ini memberi pemahaman kepada semua kenapa Premium Beautiful ini berharga bermula RM2366.





Call 017-2386896 bagi tempahan set Premium Beautiful anda !!!