May 3, 2012

Premium Beautiful sebagai "HANTARAN KAHWIN"?? Betul ke??

"Gendang dipalu, Pengantin Baru, Duduk Pengantin, tersimpul malu"..itulah lirik-lirik indah yang selalu kita dengar apabila kita hadiri majlis perkahwinan kawan2 kita, anak saudara kita, makcik kita, mahupun jiran tetangga.

Sekarang ni dah ada Wanita Dara yang meminta Kekasih hati membelikan Premium Beautiful sebagai hantaran kahwin. Bagi pihak Sihat-cantik2u, tindakan ini adalah satu langkah yang bijak kerana Premium beautiful ini jika difikir-fikirkan balik, kegunaannya sungguh banyak dari mula dara sehingga la selepas melahirkan zuriat.

Kita kadang2 lihat hantaran kahwin ada yang berikan Ipad,iphone, Jam tangan mewah, Bahan kosmetik, kasut berjenama dan banyak lagi. Kadang2 bila ditambah kos hantaran sahaja boleh mencecah RM5000. Apa salahnya laburkan Rm2366 untuk 1 set Premium Beautiful sebagai hantaran kahwin.!!! Badan Kekal langsing, malah kesihatan diri semakin baik.

Sihat-Cantik2u Crew ada menemuramah 50 respondens dari KULIM, 70% dari mereka memberitahu, badan terus naik selepas 3 tahun kahwin. "Spare tyre", lemak kat belakang, paha membesar itu antara tanda2 yang mereka zahirkan selepas berkahwin. Ada juga yang berusaha untuk mengecilkan kembali saiz badan yang semakin naik, namun usaha mereka terbantut dek kerana kos2 rawatan yang tinggi dan terpaksa "berpantang" sekiranya mahu kembali langsing. Sihat-Cantik2u crew merasakan hal ini adalah sesuatu yang tidak wajar, malah menyusahkan diri. Biarlah badan anda dibalut dengan kasih sayang Premium Beautiful.

Hanya dengan harga bermula RM2366, anda kekal langsing dan badan anda kembali "mengiurkan". Buatlah pilihan yang bijak apabila membuat hantaran kahwin. Pintalah kepada kekasih hati supaya menghadiahkan Premium Beautiful ini sebagai pelaburan jangka masa panjang. Set Premium Beautiful ini punyai waranty SEUMUR HIDUP..malah jika rosak dihantar repair kosnya FOC

Keputusan ditangan ANDA, Kami menunggu anda menghubungi Crew Sihat-Cantik2u untuk menempah dan memakai set Premium Beautiful ini. Call 017-2386896 untuk CUBAAN MEMAKAI PERCUMA!!!